Kızlar merhaba şuan sizin düşüncelerinize ihtiyacım var . En son kasımın 5 de adet oldum ve Bidaha olmadım bu ayda olmam lazım dı . Benim adetim zaten çok düzensiz oluyordu . Eşimle korunuyorduk ve kaç aydır eşim yok en son 2 hafta önce gelmişti o zaman birlikte olmuştuk ve ben her ihtimale karşı idrar testi verdim ve negatif çıktı yani tek çizgi çıktı birde 6 aylık oğlum var emziriyorum süt korur diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum ama bi kaç gün oluyor test yapalı test kesin sonuş verir mi kuzenim alırken eczacı bunu yaptığın da kan vermesine bile gerek yok kesin sonuç verir demiş . Birde iltihap vardı bugün bitti oda olmamasına sebep midir benim gbi başına gelen var mı ne olur yardımcı olur musun