busranur_19 biz 9.ayında menenjit yaptırdık, sağlık ocağında ki ebe arasından 1 ay geçmesi gerekiyor dedi kızamık aşısı için, 10.5 aylıkken yaptırmama rağmen belirtilerini çok ağır geçirdi, 2,3 gün ateş sürdü vücudunda döküntü kızarıklık ve hala da geçmiş değil, diş etleride şişti birden hepsi aşıdan sonra oldu. Daha yaptıralı 4 gün oluyor geçtiğimiz pazartesi yaptırdım ve pişman oldum keşke dedim yaşını bekleseydim, ama illa yapalım yaygın dediler mecbur yaptırdım.