Papiii Kizlar aranizda kullanan memnun kalam varmi? Cildim karma bazen kisin kuru,yazinda yagli oluyor yani.Ama gozenek ve siyah mokta pronlemim var?Sinoz yesil yuz yikamayi oneriyorlar ama sormak istedim siz ne onerirsiniz??Kullanan varmi
Asyaveannesi04 Papiii Sinoz yüz yıkama jelini bilmiyorum ama peelingini kullanıyorum çok memnunum. Yüz yıkama jeli olarak bioderma öneririm karma bir cildim var çok iyi
Papiii Asyaveannesi04 biodermanin kirmizimi mavi olanimi canim??Onu cok duydum ama ala bilirim aslinda karma ciltlere yikama sonrasi boyle kuruluk hissi getiren boyle geren bisey diye biliyorum ama oylendegilmi?
Asyaveannesi04 Papiii ben yeşil olanı kullanıyorum o karma cilde uygun yıllardır kullanıyorum hiç öyle yapmadı pamuk gibi yumuşacık oluyor benim cildim