Kızlar oğlum 5 aylık 2 3 gundur cok aglıyo gevelerı ben gazdır dedım gaz ilacı aldm kullanıyoruz sadece gaz olsa gunduz de bı gaz belırtısı olur ama ben sadece gaz oldugunu dusunmuyırum yarım saatte bır en fazla o da, gecelerı uyanıp aglıyo seslı bı sekılde gozlerı kapalı aglıo aslnda cok uykusu, var ayrıca aynı sekılde 2 3 gundur cok ıstahsız zorla yedırıyorum mama yıyo bıberonla oynuyo resmen yemek ıstemıyo bezlerı kupkuru saatlerce altında dursa bıle kuru cıkıyo çook kotu kokuyo çişi vee gecmeyen pişik var gunduzlerı de cok agöıyo cok huysuz atak da deılız sizce bunlar enfeksıyon belırtısı mı yasayan var mı???