Binnur_cam Babam tutturdu hadi gidip yürüme arkadaşı alalım diye bi gazla a101den aldık 😅 kızım acayip hevesli yürümeye 🙄259 tl bilginiz olsun almak isteyen varsa a101 bakın belki vardır
Aslananne1 Binnur_cam bizde bundan almistik memnunum oğlum bunun sayesinde yürüdü 😃sizinki de güzelmiş güle güle kullansın
Emily37 Binnur_cam benim kızım 13 aylık daha tek başına yürümüyor.annem ben daha hamileyken almıştı A101’den çok işime yarıyor kızım sürekli onunla geziniyor evin içinde.
CaninannesiCemre Binnur_cam Güle güle kullansın🫶 ön tarafındaki oyuncakları ile oynar bi süre ,güzel oyalar bebişi 😍 iki dakika dinlenirsin
Binnur_cam Aslananne1 yaaa bu cok güzel ama cok pahalı diye almadım ben güle güle kullansın yavrular 🫠
Ayfa1608 Binnur_cam bende önceki geldiğinde bunu almaya niyetlendim. Eşim vazgeçirdi örümcek aldım. Pişman mıyım asla 🤣