Deryaderya3 şu an 4.5 yaşındaki oğlum geçiriyor. 5.gündeyiz. 40.3 ateş bile gördük. Sadece Ceftinex gibi bir antibiyotik ve ateş için fitil verildi. Serum takıldığı halde ateşi sadece 2-3 saatliğine düşüyordu. Öksürük, hapşırık, burun akıntısı, halsizlik, iştahsızlık var. Bugün de 38 ateş gördük sabah ama şu an 37.5 çok şükür 🥺