Musabbebek Edacln35 cnm bence biberondan vazgeç bi şekilde başka bişeyle ver bana doktor sonda önermişti hem sütün çoğalık emdikçe dedi youtubeden arastır mama sondası
Melek_asli32 Edacln35 biz evolvia kullanıyoruz.en iyi bu mama geldi.kabiz yapmadı gaz yapmadı.kilo alımı da iyi şükür.yani normal alıyor.hiç almıyor değil.vitamin değerleri yüksek bi mama zaten