alp3413 ahh kansızlık iştahsızlık ta yapiyor canm bende günde bir öğün anca ek gıda yedirebiliyorum birde diş dönemi,benmkide özellikle şu son bir haftadir çok huzursuz olur olmadık şeylere ağlıyor uykuya direniyor,bugün birde bexsero aşısı olduk ikinci doz tamam olduk yanii