aybikreis Kızlar yaklaşık 15 kilo verdim, aç kalarak, sağlıklı beslenerek, spor yaparak. Kolesterolüm düşmemiş hala yüksek. Neden düşmüyor olabilir? Paketli gıdalar, donmuş yağlar, abur cubur, ekmek şeker tüketmiyorum da. Nasıl düşecek bu değerler