ballilokum3 Adetime 8 gün var ama yaklaşık 1 haftadır göğüslerim hassaslaştı acıyor ve karın ağrım sağ kasığıma doğru batmalarım oluyor hayali çizgi varmı var gibide yok gibide anlayamadım
senadilbaz Merhaba bir saat sonra gene kontrol et daha çok belirginleşirmi diye bazen durdukça belirginleşiyor şuan yok gibi
turkan2_ Tek çizgi göremedim bişey ama adetijiz 1hafta gecsn test yapın bence genelde regl belirtisi de gebelikle aynı olabiliyo