ozlemtuncay46 Doğum yapalı 3 ay oldu kilomdan çok rahatsızım Leslie yapmaya başladım 15dk ile başladım zamanla arttırırım diyorum sizler spora başladınız mı daha erken mi dikişlere zararı olur mu sabah yaptım bir ağrı sızı filan hissetmedim
prens_prensesannesi ozlemtuncay46 bende Hergün değil arada 1 gün boşluk bırakarak yapmaya çalışıyorum bende sezeryanliyim ama bazı hareketlerde zorlaniyorum ve dikislerim ağrıyor aslında daha erken diye düşünüyorum bende 3 buçuk ay önce sezeryan oldum
ozlemtuncay46 prens_prensesannesi erken mi acaba ya şimdilik bende bi ağrı olmadı ama 15dk bile kendime ayırsam mutlu oluyrm daha enerjik oluyorum yoksa aynaya bakınca kıyafetlerim olmayınca gerçekten depresyona giriyorm diyet yapmaya da korkuyrm sütüm azalır diye ofoff ne yapacak biz böyle
littleflower 5 aylık oldu anca kendime 4 aylıkken gelmiştim ama ben de başlamak istiyorum kilom aldı başını gidiyor, kendimi sevemiyorum hatta utanıyorum galiba artık kendimden 😂
ozlemtuncay46 littleflower aynen bende öyleyim bide ben her zaman kiloya takıntılı biriydim şimdi dayanamıyrm kilolu halimi görmeye