mamacitak Bebeğim 2 ay 20 günlük 10 gündür elini emiyor uykuya dalarken veya gün içinde memeye ilgisi azaldı eline saldırıyor neden böyle yapıyor normal mi
Yagmur_24 mamacitak ellerini keşfediyor daha gece cokur cokur emecek sen o sese uyancan dur daha bu ne ki😂😂😂😂
prens_prensesannesi mamacitak 😂😂benim kızımda 3 buçuk aylık 15 gündür benimkide öyle parmak emiyor hatta ben kundak yapiyorum sırf parmağını emmek için kundağı açıyor nasıl beceriyor anlamıyorum elini ağzından çekiyorum geri götürüyor inşallah unutur🤣ama o cok cok ses çok güzel 🥰
fyz81 mamacitak 2 ay 16 gunluk suan uyuyor ve elını emıyor 😂 cok tatlı sesı yıyesım gelıyor elınıde kendıdnıde
prens_prensesannesi mamacitak memeyi verdiginizde alıyorsa sorun yok benimkide mesela 3 saat falan emmeden duruyor meme aramıyor ama ben o ağlamadan emziriyorum emzirirkende göz teması kuruyorum onunla konuşuyorum sizde öyle yapın kilo alımında sorun yoksa kafaya takmayın benim bebiş 3800 doğdu 3600le hastaneden çıktık şimdi 7 kilo aylık kilo alımı iyiyse sorun yoktur😊
Yagmur_24 mamacitak merak etme memeye baya baya düşecek sen dur ya daha başındasın memeyi atmaca gibi kapar dün arkadaşın bebeği meme emiyo utanmasa ağzından alıp kendine takacak köftehor😂😂😂
mamacitak prens_prensesannesi bazen alıyor bazen almıyor genelde gazı varsa almıyor almadığında ayakta emzirmeyi deniyorum
blgeblk 3 ay 4 günlüğüz 2.aydan beridir emiyor engellemiyorum ama çok abartırsa (kendini öğürtecek kadar) emzigi veriyorum hemen. Dış kasiyici almam gerekiyor mu acaba yoksa daha erken mi. Bir de ne önerirsiniz tecrübeli anneler yazarsa sevinirim