Asilmom_ demir değeri nasıl? Muhtemelen hastadır(grip vs) belirti yoksa bile belirtisiz atlatıyor olabilir haftaya tekrarlar onda da düşük çıkarsa yayma denen testi ister onlarda da bir sorun gelmez bence(inşallah tabii doktor değilim) benim oğlumun da düşüktü hatta 0,8di sizin 1,36 olan değer,dr 1 yaştan önce normal toparlar demişti öyle de oldu