14 aylık oğlum var ve sürekli bağırıyor bir şey isterken yaparken ya da yapamadığı bir şey olsun hep bağırıyor ya da ağlıyor artık benimde sabrım kalmıyor bende ona bağırıyorum çok vicdan yapıyorum sonradan bu normal mi acaba ya da bizim gibi olan var mı