Doğum yapalı 2 ay oldu normal doğum yaptım dikişlerim lohusalıgım çok zordu çok kötü geçirdim üstüne göğüs ucumla değil silikonla emziriyorum ne bir duzenım ne bir planım kalmış ev işini bile 2 hafta falan evi afedersiniz bok götürüyor öyle yapıyorum yapamıyorum yetemiyorum yetişemiyorum hergun aynı döngü ilk çocuğum ailemden uzak bir şehirde yaşıyorum hiç arkadaşım yok suana kadar sütüm yetiyordu 2 gündür artık yetmediğini düşünüyorum pskplojım bozuldu uykusuzluk huzursuzluk yorgunluk gece bilmem kaçta artık çığlık atarak ağladım bu normal mi yoksa ben mi beceriksizm evim hep dağınık kafamı nasıl dağıtacakm bilmiyorum borcun harcın içinden kafamız çıkmamış offf böyle anlatmak istedim kusura bakmayın 🥲🥲🥲