Iyi gunler kizlar 14 bucuk aylik oglum var 1 bucuk aydir yuruyor cok sukur ama sorun şu ki disarda yurumuyor oturuyor ve emeekleme pozisyonuna giriyor hemen.ben bunu nasil aşabilirim bi kac cesit ayakkabi denedim ama yinede ayni. Ayni durumu yasayan aşan varmi neyapabilirim bunun icin 🤔