Vallahi linclenecegim surda kaç kere post açtım.oğlum babasına baba diyor.meme görünce meme de diyor herkese herşeye nenne(anne)diyor.Ama hala kendi kendine babababa ,memememe diye mırıldaniyor neden bunları bitirmedi anlamıyorum.başına gelen var mi en son 2 yaşı bekleyelim diyoruz. yorumlarda bulusalim