tubiiik_ Gunesnil_23 kız en son ayardamı yakıyon bizde gecen ay 11 lira gelmişti bu ay 300 tl gelmiş 1 ay sabıt yaktık
emilia tubiiik_ 2+1 evimiz merkezi sistem lojman canım, gece bile full açık kalıyor. Kaç kere şikayet ettik bana mısın demedi