yaseesnsz Epidurel doğumdan sonra bel ve sırt agrısı yaşayan varmı? 2ay oldu dogum yapalı agrılarım çoğaldı..
269522 yaseesnsz benim 3 ay oldu öyle çok olmuyor ama sabit bişekilde oturduysam uzun süre veya ters yattığımda falan epidural olduğum yer uyuşuyor gibi oluyo ama öyle çok bel ağrısı vs olmadı bende