minikom1 Kızlar 19aylık oğlum un parmağını kedi çizdi ama cok minik hafif kanadı, en son ki aşı da tetanoz bulunuyor, sizce doktora gitmeli miyim yinede
Zinnetnur minikom1 tetanoz olması önemli değil kuduz aşısı yaptırmalısınız ufak çizikte olsa kedi sokak kedisiyse hiç beklemeyin derim hiç belli olmaz ama ev kedisi aşıları da tam sa gerek yok
Dhi minikom1 dokotora gidin bir merhem verir ve 4 doz kuduz aşısı yapılır muhtemelen aynısı oldu yüzeysel bir tırmıktı ama doktor iyi ki riske atmadın demişti. ki bu gerçekten riske atılacak bişey dğeğil hatta o dönem bir çocuk köpek ısırması yüzünden kuduzdan vefat etmişti gidin içiniz rahat etsin