ipelya benim kızım 1 yaşındayken geçirdi 5 gün hastanede yattık bişi yiyip içmiyordu sürekli kusuyordu ishali gidiyordu serumlarla geçirdik cok şükür geçti o günler. sizin bebeğiniz daha çok küçük inşallah hastaneye gerek kalmadan ilaçla çabucak geçirir çok gecmis olsun 🌼