sevimcik Kızlar seneye tayinciyiz,erzurum merkezde var yazabileceğimiz yerlerde sosyal hayat nasl? Hastaneler gezilecek yerler nasıl? İnsan kültürü felan nedir bilgi verebilecek varmı?
Nurun sevimcik her imkan var dert etmeyin gönül rahatlığıyla yazın bencd. Sadece bi tık soğuk alışkın olmayanlar için. Hakkınızda hayırlısı olsun
Zinnetnur sevimcik ah canım memleketim erzurum candır candır en güzel yere gidiyosunuz emin olun memleket diye demiyorum her türlü imkan var sosyal hayatta güzel tek sıkıntı çok soğuhhh🤣
AEKumsal sevimcik Bir Erzurumlu olarak gurur duyuyorum ve kesinlikle yazmanızı isterim. Soğuk kışın hatta çok soğuk şuan diyarbakırda tayinciyim bazen kendi memleketim ama gittiğim zamanlarda donduğum oluyor 😂 ama sosyal açıdan para biriktirme açısından insanların misafirperverliği hoşgörüsü açısından candır dadaşım🤗🥳
hemsireanne112 sevimcik çok soğuk bir şehir havalar ekim ayında genellikle tam soğuyor mayısa kadar soğuk yazın akşamları ve sabahları üşütür, bir tane özel hastane var. Erzurumlu komşularım genel olarak iyiydi muhafazakar bir şehir üniversite öğrencileri ve kış turizmi canlandırıyor şehri.