ozgenaydemir Merhaba anneler kızım 5 aylık ve acayip derecede grip oldu sürekli emziriyorum ve solüsyon+aspiratörle sürekli temizliyorum iyileşme sürecini hızlandırmak için ne gibi uygulamalarda bulunabilirim yardımcı olabilir misiniz?
Keskin ozgenaydemir biz de dün dr a gittik şurup veremem bu aydaki bebeğe sen ateşi çıkarsa onu takip et dedi.evde soğuk buhar uygula sık sık emzir ve burnuna serum fizyolojik damlatıp temizle dedi.gözümüz falsn da akıyordu.bir de soğanı ikiye bölüp karanfil koydum üstüne başıcuna koydum bugün çok çok daha iyiydik siz de deneyin
ozgenaydemir Keskin teşekkür ederim 🙏🏼 Serum fizyolojiye devam bir de nefes alması için vicks babybalm kullandım suan ve her ağladığında emziriyorum