gunes3134 valla benim bir kızım var 6,5 aylık. Önceden yapardım gündüzleri o uyurken süpürür silerdim gece uyuyuna banyoyu temizlerdim tozları alırdım. Kızım şimdi ne gündüz uyuyor ne gece çok kisa uyuyuca birşey yapamaz oldum. Uyanık olduğu zamanlar zaten yapışık eşim bakarken bi iş yapıyorsam eşim çocuğu pesimde gezdiriyor durmuyor çünkü bensiz. Eşim gündüz evde ama 3 4 de kalkıyor o saatten sonra ona kahvaltı hazırlayıp aksma yemeği hazırlıyorum yemek yiyoruz ise gidiyor. Robot süpürge aldk o biraz iyi oldu.
Vakit olursa supur sil yapıyorum gece de banyo toz alma. Eskisi kadar sık yapamıyorum. Cam silmek zaten ölüm 7 tane mi ne cam var bütün salonda 3 tane cam var tuluydu gunesligiydi cam silmesiydi derken tam bir işkence bayadır bekliyor beni. Anlayacağın çocuk olunca genelde saliniyormus. Bende çok şaşırıyorum çocukla hergun temizlik yapanlara.
Belirli bir düzen oturtulsa her gün az az yapılsa temiz kalması için aslında işler kolaylaşacak da 🥲