Ben de tıkanıklık yoksa sterimar sıkıyorum bir fıs. Eğer hafif tıkanıklık varsa iki fıs sıkıyorum aspiratör ile çekiyorum. Çok çok tıkalı olduğu bir kez oldu şimdiye kadar o zaman da serum fizyolojik ile burun yıkama yaptım. Şırıngaya çekip sıkmalı sonra aspiratör ile temizlemeli. Bence de eğer çok tıkanıklık yoksa sürekli burun yıkamak doğru değil. Bana yapsalar hoşuma gitmez 😂 bir de arkadşalrım nebulizatör ile hava verip burnu yumuşatıyor, sonra da damla damlatıp aspiratör ile çekiyorlar. Burun yumuşadığı için çok kolay oluyormuş ama daha denemedim ben