oznurdediler instagramda birkaç doktor tavsiyesinde gördüm temiz içerikli olduğunu. Ayrıca güvendiğim bir sayfa var yine instagramda bir mühendis ürünlerin içeriklerini araştırıp inceleyip temiz içerikli olanlarını tavsiye ediyor. İçeriği değişirse de sonrasında güncel bilgilendirme yapıyor. Eczacıma da danıştım. Böylece karar verdim. Sağlık ocağından verilende az da olsa paravan var. Doktora sorduğumda içindeki paraben miktarı çok çok az yani bebeğe zararı dokunmaz, dışarı çıktığımızda bile soluduğumuz havadan bile benzer etkiyi görüyoruz gibi bir açıklama yaptı. Kullan dedi sağlık ocağından verileni.
Ama ben yine de bile bile kullanmak istemediğim için temiz içerik arayışına girdim. Bestironu seçtim. Bebeğim içerken zorlanmıyor da. Yani tadından rahatsız olmadı , tabi her bebek için geçerli olmayabilir tad durumu ama biz sorun yaşamadık. Bir de kabızlık gibi sorunlar da yaşatmadı bizde. İnternetteki yorumlarda da bu tarz şeyler okumuştum.