derya1634 Kızlar 1 haftalık bebeğim sağ göğsümü emdikten sonra göğsüm hala sert kalıyor. Dün emme sonrası pompayla sağdım çok çok az çıktı bide makine çok canımı acıttı. Mastit falan duydum öyle bişi olabilir mi? Napmam lazım? Bazen çok az ağrıda oluyor😔
tefe ilk 1 ay malesef şiş oluyor , sürekli sağım yapmanız gerekiyor veya bol bol emzirmeniz birde tavsiyem saat aralığını beklemeyin ne zaman acıktığını hissediyorsanız emzirin