tarcinnn Oğlum artık saat başı uyanmaya başladı daha 17 aylık. Ama yani bu emme işi çok zorlamaya başladı. Acaba sütü sağıp biberonla mı versem bi süre öyle öyle hem memeyi bırakıp hem de sütü içmiş olur mu? O şekilde ilerleyen var mı?
Jeanne tarcinnn benimki de 18 ay. Yine ne zor bir gece geçirdik demi yarım saat arayla 1 saat arayla 🥲🥲yataktan kazınarak kalktık 🙋hüüğğ🥲 bilgisi olan lütfen yazsın 😭
tarcinnn Jeanne gerçekten çok zor ya. Yanıma alıyorum bu sefer de tekmeliyor dönmek istiyor sürekli yere düşcek diye korkumdan uyuyamıyorum yatağına yatırıyorum 5 dk sonra uyanıyor. Anlamadım artık ne yapacağımı