Dilekkkk19 d vitamini vücut kendi üretemiyor, ve şuan bir de kış. Çok zor dışarıdan takviye etmek. Bu yüzden ben hala verıyorum kendim de kullanıyorum. D vitamini 3 haftada kendini sıfırlayan bir şey o yüzden takviye edilmesi gerektiğini düşünüyorum bir hemşire olarak. Ki çoğu Doktor’un tavsiyesi de bu yönde 🌸 benim oğlum 16 aylık hala kullanıyoruz ✨