Merhabalar arkadaşlar 👯♀️
Ben dolap uygulamasından bi ürün aldım , öncelikle satan kişi toptan uygun piyasa değeri 1000. Küsür bende aldım işte 750 filan tabi o model başka kimsede yok tek o satıcıda var ama korkarak da aldım be yalan diyim dolandırıcı olur diye çünkü hiç satışı yok ilk ben aldım neyse dün aldım bu sabah kargoya vermiş ürünü, hala endişem var ürün ağırlığına baktım 7.00 kg diyor tabi o kadar değil sonuçta daha ağır aklımda deli sorular . Şimdi dolandırıcı olma ihtimali var mı ? Varsa ben ürünü iade etsem sıkıntı yaşarmıyım yani ürün bana geldiğinde aldığım ürün değilse ne olur.
Zaten kargoyu aldığım zaman video çekerek açacağım hatta kargo eve getirmiyor biz şubeden alıcaz bulunduğumuz yer teslime uygun değil o kargoda.