menesaez Kızlar bebeğim 2 ay 7 günlük kilosu 5300 boyu 51 cm kilosu iyi fakat boyu kısa geldi bana normal mi acaba
Eceeeenurrrrrrr menesaez kaç cm doğdu ki ama 2 aylık bir bebek 51 cm kısa benim bebeğim 48 cm doğdu 2 aylıkken 54 cmdi
edefneee menesaez persentil tablosuna göre bakın bence benim kızım 47 cm doğdu 2 aylık boyu 59 cmdi boy olarak önden gidiyoruz ama bence sizinki normal
clsknu Geçenlerde sağlık ocağına gittim ebe bana şey dedi daha boya vermez dedi kiloya verir dedi benim bebeğim de 2 aylık öyle söyledi boya daha vermez dedi
Eceeeenurrrrrrr clsknu o ebe hiç birşey bilmiyor bence ilk 3 ay en büyük gelişim ayı sonradan yavaşlıyor boy kilo açısından söylüyorum
clsknu Eceeeenurrrrrrr valla bilmiyorum ki bana öyle söyledi ebe boy uzamaz boya daha vermez demişti . Benim bebeğim de 2 aylık en son boyu 56 cm di şimdi ne kadar bilmiyorum.
Lillas TgbHmzz benimde 35 haftalık 47 cm doğdu ama iknci ay 52,5 tu boyu doktor zaten 1 ayda en fazla 2,5 cm alabilir dedi sizinki ortalama 4 cm almış çok şaşırdım
Eceeeenurrrrrrr menesaez aynı boyda doğmuşlar ama 2.ayda 51 cm olmasının normal olduğunu düşünmüyorum doktora söylediniz mi
senaa2508 menesaez oğlum 52 cm doğdu 2 aylıkken 62 cmdi tabii ki her bebeğin gelişimi kendine özgü ama yinede bence bir doktor kontrolünden geçmeli