Kızımı doktora goturmustum solunum yolu enfeksiyonu vardı antibiyotik kullandık 5 gun 1 hafta oldu kullanalı bu sabahta öksürdü sarı kustu az kustu ama sarıydı acaba enfeksiyonu atıyormu yoksa enfeksiyon devammı edıyor bu durumla karşılaşan oldu mu ve solunum yolu enfeksiyonu neden oluşur eli hep agzında eşimin tarafı hep elini öpüyor öpmeyin desemde beyinleri algılamıyor eşimle konusucam artık bu konuyu bebeğimin saglıgı herseyddn önemli benim için o hastalandgnda sankı kalkıp onlarmı bakıyor onların mı canı acıyor degısıkler ya bu insanlar