mthnannsi Sezeryanla doğum yaptım 27-28.günde kanamam komple kesildi sonra karın ağrısıyla tekrar pıhtılı kanamam başladı sizce adet mi oluyorum?
Senaaaa123 mthnannsi benimde öyle olmuştu tam bitti günlük pede geçmiştim daha sonra o kadar yoğun ve pihtili bir kanama basladiki bacaklarimdan aktı.
ElifDefne3535 Herkesin bünyesi farklıdır ama bende de aynısı oldu uzun süre kanamam oldu durdu sonra tekrar başladı 40 bitince adet oldum en sonunda şuan normal kanamanız devam ediyorda olabilir
mthnannsi ElifDefne3535 40 ın sonlarında böyle kanama olmadığını söylemişlerdi bana dediğiniz gibi de olabilir o zaman
ElifDefne3535 mthnannsi normale dönüyor kan akışı 40 gün sonra ama günler uzayabiliyor sanırım çünkü benim 1 hafta sürüyor artık 🫣 sizin doğum sonrası kanamadır yüksek ihtimal