Peony aynı benim oğlum gibi, doğduğunda 3520 idi. Taburcu olurken 3260 ile taburcu olduk, ilk ay 4020 çıktı az kilo almış annesi mama verelim dedi, yok sarılık olmasın mama verelim dedi. Mama diye diye bebeğimi obez yapacaktı daha 40gün bile olmamış bebek iki üç saatte bir 120cc içiyordu. Doktorumu değiştirdim sadece anne sütü verdik. 2. Aydan sonra yine mama verdim ama günde 3 defa 60ar cc, 3. Aydan sonra da günde 3 defa 90ar cc veriyorum. Kalan hep anne sütü. Zayıf duruyor evet herkes mama ver diyip duruyor ama çok sağlıklı. Önemli olan kilo almadı değil, sağlıklı olması. Ayrıca mama verdikçe doyduğu için memeyi çok istemiyor, çok emmezse de süt artmıyor. Mümkün olduğunca az mama 🙏🏻