Heisenberganneoldu Hanımlar emzirme döneminde ilk 2 ay çok rezene içtim ve normalde çok iştahlı bir insandım ama o dönem aşırı iştahsızdım dogum kilolarım hemen gitti şimdi tekrar zayıflamak istiyorum aklıma o dönem geldi sizde rezene çayı içip böyle bir etki oldu mu
Yenianne41 Heisenberganneoldu zayıflatıcı etkisi var diye biliyorum bende tüketiyorum ama bebeğim gazlı olduğundan tabi. Muhtemelen etki etmiştir size ama ondan ziyade emzirme dönemi daha fazla etkilemiştir kilo vermeyi
Betulsark Emzirdiginiz için gitmiş olmasın? Çünkü emzirerek kilo veriliyor diye biliyordum rezenenin öyle bir özelliği olduğunu sanmıyorum he çok icmissinizdir mide dolmuştur yemek yemek canınız istememiştir kilo vermiş ola bilirsiniz
Heisenberganneoldu Betulsark 2 sene boyunca emzirdim o ilk aylar iştahım kapandı ki süt olsun diye hak verirsiniz ki büyükler neler yedirmeye çalıştı ki normalde zaten yemek yemeyi seven bir insanım
Betulsark Heisenberganneoldu bende o dönem cok güzel kilo vermiştim sonda yaz tatil falan derken hepsini geri aldım 🤦🏼♀️ şu an diyetisyende çoklu paket aldım soğuk lipoliz rasping awt andulasyon ve emslim onunda çok faydasını gördüm