Aysehhh61 3-4 hafta tadım şeklinde gitsen iyi olur midesi bağırsakları yavaş yavaş alışsın . Sonra doyucak kadar kahvaltı ara öğün biraz zaman sonra kahvaltı+ara+akşam daha sonra kahvaltı + ara + öğle+ara+akşam şeklinde bebeğinin yeme kapasitesine göre öğünleri arttırırsın . Oğlum 15 aylık gece maması binde bir veriyorum , gün içinde çok aç kaldıysa bir şey yemediyse veriyorum, gece maması bana çok mantıklı gelmiyor açıkçası emzirip uyutuyorum zaten