haticeasel0320 Anneler 3 aylık koruma iğnesi yaptırdım başım çok ağrıyor sancılarım çok oluyor midem bulanıyor ne yapmam lazım böyle olan var mı
ebraz haticeasel0320 benim arada çok az bulantı gibi oluyor baş ağrısıda regl günlerime denk gelen zamanda oluyor ve normal