Herkese merhaba,
Yani o kadar çok posta denk geliyorum ki çocuğum 13 aylıkken oturdu 25 aylıkken yürüdü. Acele etmeyin zamanı vardır gibi gibii..
Allah aşkına bilinçlenelim yahu..
Her çocuğun gelişimi kendine özgüdür okey ama kaba motor becerilerinin de belli ayları vardır.
Böyle yaparak durumu normalleştirmeye çalışmayın anneleri farklı yönlendirmeyin.
Bir gelişim geriliği aksaması söz konusu ise eğer zor değil bir nöroloji doktoruna gitmek.
He çocuğun bir tanısı vardır orası ayrı bir durum.
Benim kızım hipotonik bir bebek fizik tedavi alıyor mesela. 17 aylıkken yürüdü ince motoru falan geride ama bu çocuğun tanısı var gerekli özel eğitimleri alıyor.
1 yaşında iken sıralama emekleme yapıyor neden diye sorgulamasaydık eğer belki çok geç kalıcaktık.
Belki linçleyenler de olur ama inanın umurumda değil. Ne olursunuz annesi geç yürüdü babası geç oturdu genetiktir deyip geçmeyin ne olursunuz ..