Barestaaa Bebeğim 5 aylık oldu hala çok gazlı. Sürekli gaz çıkarıyor, emerken aniden ağlayarak bırakıyor. Uykusunda ııılıyor sağa sola dönüp duruyor. Ne zaman geçer 😩
Fhan Barestaaa bizde 9.aydayız hala çok gazlı gece sürekli gaz için uyanıyor. Uyurken asla çıkmıyor gazı ne gece ne gündüz mutlaka uyanıyor
ege67 Doktorum 6 ay da çekebilirsin 9 ay da dedi canım maalesef dün gece 4 e kadar sanki dövmüşler gibi ağladı gazını çıkartana kadar
Zerdecal 8.aydayız gündüzleri artık emeklediği ayaklandığı için farketmiyorum bile ama geceleri malesef aynı şekilde devam ediyoruz ağlamalı gaz çıkartmalı
Edininannesii Barestaaa maalesef biz de aynıyız hiç kıyamıyorum o kıvranırken 6 aydır çok nadir gece rahatla kolayca daldığı, inşallah bir an önce geçer biter gaz belamız😇 gerçi bu sefer de başka dertler başlar diş gibi, bebek olmaz ne zor ahhhh