hayatgzl Kızlar aşırı sinirlilik hali falan iyice psikolojim bozuldu ama malum fiyatlar tavan gidilebilcek gibi değil. Devlet psikiytra gidipte memnun kalan yada faydasını gören varmı aranızda
TubaB hayatgzl direk ilaç veriyorlar ben tavsiye etmem . Onun yerine terapi alın. Terapi iyi geliyor 3 ay terapi aldım biraz da olsa kendime geldim .
hayatgzl Tosbikkkk bende ilaç kullanmam istiyorum aslında çünkü öyle konuşmayla çözülcek birşey olduğunu düşünmüyorum ama ilgilenmeyip direkt ilaç veriyosa oda sıkıntı
TubaB hayatgzl konuşarak çözülüyor , cidden terapi deneyin konuşmak iyi geliyor. Çevrenizdeki kimse anlamıyor ama terapist anlıyor
Damlanurrr hayatgzl bende aynı şekilde gittim ve asla ne derdin bile demedi antidepresan verip yolladı birde mutlaka kullan diyor deli oldum gidecekseniz kesinlikle işini iyi yapan birini bulun o da cep yakıyor ne yazık ki
hayatgzl Damlanurrr tek seans 1800₺ keşke maddiyat müsait olsada gidebilcem düzenli olarak ama bikere gidip bidaha gitmesem değişen bişe olmıcak birşeye yaramıcak