Kızlar bebeğim 25 günlük doldugundan beri mama destekli emziriyorum basta aptamil kullandım azar azar sık sık kakasını yapıyordu hippe geçtim cocuk iki gündür sürekli ıkınıyor kakası falan daha iyi sık sık değil ama daha fazla yapıyor ama sürekli ıkınma halinde ve gazını çıkaramıyot gibi sizce mama gaz yapmıs olabilirmi ne yapmalıyım