Balkonuma bir tane karga dadandı. Bende 3 cocuk. Nerdeyse her gün camasır cıkar asarım. Sürekli pisletiyor birde tam camasır demirine konuyor. Nasıl gelmemesini sağlayabılırım. Hava güzel de olsa geliyor.daha once yoktu neden dadandı anlamadım.
Kovaladım camasır asıyorum Yaa bide dalga geçer gibi bana :) tam karşı binaya geçmiş bana bakıyor gak gak diyor 😂