ahbus94 bizde salı günü olduk hafiften ateşlenme uyku problemi ve durup dururken ağlama var calpol verdi doktor ateşi yoktu bugün ama ağrısı varsa diye verdim şurup ağladığında evde gezip çocuk şarkısı söylüyoruz hafif ziplatiyorum kucağımda bana hemşire birkaç gün dedi ama bende aynı durumda geçmesini bekliyorumm canım 🥹