Kizlar normalde fairy kullanıyordum.savastan sonra çok şükür boykotlu ürünlerin çoğunu bıraktım.indirimdeyken stoklu alıyorum çünkü.simdi deterjanım bitti.finish de boykotluymus prilde sizin onerebileceginiz marka var mı.bim in kullanmistim memnun kalmadım.siz hangi markayı kullanıyorsunuz