Merhaba arkadaşlar bebegim 3.5 aylik beni uyku konusunda cok yoran bir bebek olmadi fakat memleketimize gittik 20 gun kaldik
Evimize geldik gunduzleri uyumuyor sallamami istiyor normalde uyurdu orda salladilar onu ariyor nasip unutur
Digeri ise geceleri beni zorlamadi bu zamana kadar sadece bir kez uyanirdi ama simdi üç kez uyaniyor emziriyorum tekrar uyuyor bunu duzeltebilirmiyim acaba?
Sizler uyku düzenini nasıl sağlıyorsunuz?