Selamlarr💜Bebeğim doğduğunda 3 gün sütüm gelmediği için biberonla beslemek zorunda kaldık.Şimdi sütüm geliyor ama memeyi verdiğimde ağzından çıkartıyor tam kavrayamıyor.Daha 8 günlük alışır diye ümit ediyorumm bugün sırf memeyle beslemeyi düşünüyorum🥹Bu konuda tecrübesi olan anneler sizler nasıl yol izlediniz neler yaptınız?