Herkese merhaba. Oğlum 11,5 aylık bi süredir kahvaltıda hiç bişey yemiyor her şeyi atıyor. Öğlen ve akşam yemeklerde bir sorun yok çok şükür yemek tarzı şeyleri seviyor ama kahvaltılık olanları istemiyor. Farklı omletler, pankekler yapıyorum belki birini sever diye ama yok yani hep yere atıyor. Sadece salatalık yiyor, bazen biraz zeytin yiyor, portakal suyu içiyor o kadar yani. Ne yapmam lazım bilmiyorum artık. Her sabah aynı şeyden yoruldum. Benim de iştahım kaçıyor artık o yemedikçe. Kahvaltılar hep sorun 😓😓😥😥😥