efose Kızlar kızım 4 aylık şu an grip olmuş dün aşı da olduk bugün baya öksürüyor, öksürüğünün geçmesi için ne yapabilirim, bir an önce atlatmak istiyoruz bu gribi, bebekler hasta olmasın ya vallahi insanın içi cız ediyor😔yardım lütfen🙏🏻
Burcukumsal efose geçmiş olsun doktor hava önermedi mi benim bebeğim öksürmeye başladığı an eve hava makinası aldık ondan veriyorum geçiyor hemen bol bol burnunu temizleyin burnu hep açık kalsın ve bol bol emziriyorsaniz emzirin
acemianne97524_ efose Benim bebeğimde 4 aylık bizdede öksürük ve burun akıntısı var maalesef ne yapacağımı şaşırdım yarın doktora götüreceğim
Maybe efose öksürdüğü zaman korkmayın ters çevirip pıt pıt vurun ben hava da veriyorum burnunun falan tıkalı olduğunu anlayınca
Zinnetnur acemianne97524_ şimdi geldim doktordan benim bebeişte 4 aylık öksürük burun akıntısı var burnunu açtırdım şimdilik ama aşırı kıyameti koparıyor temizlerken . Doktor şimdilik ciğerleri temiz dedi ilerlerse getir dedi ama ilerledikten sonra ne manası kalır bilemedim☹️
acemianne97524_ Zinnetnur Çok geçmiş olsun. İnşallah ilerlemeden biter. Bende yarın sabaha randevu aldım inşallah bizimde çok ilerlemiştir. Normalde burnunu açarken çığlık çığlığa ağlayan bebek bu sefer susuyor galiba daha kötü durumda olduğu için ağlamıyor:(
Zinnetnur acemianne97524_ size de geçmiş olsun malesef hastalık ayları başladı annelerin mesaisi de iki kat arttı Allah yardımcımız olsun bebelerimizi korusun 🙏🏻