Çok acil bir dikey süpürgeye ihtiyacım var. Çalışıyorum çocuk var her gün sürekli bir dökülüyor. Ne alacağıma karar veremedim. V15 falan pahalı geliyor. Gidip 10 bin verip dandik bir şey de almak istemiyorum. 17 bine v11 var yeterli gelir mi? Kullananlar yorum yaparsa çok sevinirim