armut onemore yinede aşıdan sonra duş aldırma bi gün veya 2gün sonra aldır bana hemşire öyle demişti iğne yeri enfeksiyon kapmasın die
sevimlicadi Ess92 evet sadece verem aşısı hariç banyo yapılabiliyor zaten hemşirelere uyarıyor ateşi çıkabilir vs diye